Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive 25 % moms. Ved hvert køb indgås der en aftale mellem jer, kunden, og Tiles Europe AB. En bekræftelse vil blive sendt til den e-mailadresse der er angivet ved bestilling.
Hvis der skulle være en fejl vedrørende pris, leveringstid eller andet forbeholder sig Tiles Europe AB retten at ændre dem når fejlen opdages. Hvis det er så at kunden påvirkes af dette, kommer I at blive kontaktet og informeret, og I har så ret at ændre eller annullere bestillingen.
– Tilesrus.dk indgår ikke aftaler med personer under 18 år
– Tilesrus.dk forbeholder sig retten at nægte en ordre. Man skal handle på den hjemmeside, som tilhører det land som man er bosat i. -Tilesrus.dk er ikke ansvarlige for skader og/eller misfarvninger der kan opstå ved fejlagtig montering eller fejlagtigt brug af produktet.
Trykfejl
Vi reserverer os for eventuelle trykfejl og informationsfejl, såsom fejl på størrelser,
pris eller anden information. Kunden bliver altid informeret hvis der er tale om prisjustering efter at der er lavet en bestilling, og har så retten at ændre eller annullere bestillingen. Hvis det er tale om falske ordre eller andre forsøg på bedrageri, vil det blive rapporteret til politiet.Køb
Kortbetaling – Tiles Europe AB tilbyder sikker kortbetaling via Swedbank Pay. Forudbetaling – Ordrebeløbet indbetales forud til Tiles Europe AB bankgiro eller konto. Vi behandler ordren når betalingen er registreret. Normalt registreres betalingen 2-4 dage efter indbetalingen er gjort. Aftalekunde – Efter aftaleOrdreomkostninger
Tillæg til gældende fragt- og leveringsbetingelser: Grundet den specielle situation verden befinder sig i, er vi desværre nødsaget til at opkræve en ekstra afgift på hver ordre, der indeholder bestillingsvare. Afgift 450 DKK Tillæget dækker bl.a. over stigende omkostninger til energi, miljøtillæg, fragttillæg, omkostninger generelt, som vi ekstraordinært pålægges som virksomhed fra leverandører af en hver art.
Levering
Vi efterstræber en leveringstid på imellem 2-4 arbejdsdage. Ved høj arbejdsbelastning kan længere tid forekomme. Leveringstid er den tid der går fra produktet bliver afsendt fra os til du modtager det. Leveringstiden står DHL og UPS for. For prøve bestillinger betyder det at man får en lille prøve af det produkt som man bestiller ca. 10×10 cm eller 15×15 cm, ( ikke original størrelse ) kommer an på produktet’s originale størrelse. Vi afleverer varen til DHL/ UPS til levering til angiven adresse. Vi er ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser som skyldes deres arbejde, eller om leveringen skulle ankomme før den angivne tid på 2-4 hverdage. Ved tunge eller store leverancer kan der kræves hjælp ved aflæsning, da vi ellers KUN LEVERER TIL GADE/HUSDØREN. Der forbeholdes ret at opkræve ekstra omkostninger hvis det opstå, og det kommer at faktureres til kunden efter leverancen. Det er vigtigt at kunden planlægger modtagelsen af varen på forhånd. Der findes altid alternativer hvis der er problemer med at modtage varen på hjemmeadressen.
– Forsendelsen kan afhentes på terminal. – Levering kan bestilles til anden adresse, f.eks. arbejdsplads (hvis arbejdsgiveren er med på det) -Levering uden kvittering er på kundens eget ansvar. Levering skal kunne ske indenfor normal arbejdstid på hverdage 07.00-16.00. Vi kan desværre ikke imødekomme ønsker om at chaufføren automatisk ringer inden ankomst, så man må planerer at nogen er hjemme for modtagelse i tidsrummet hvor fragtselskabet leverer. DHL/UPS vil kontakte kunden inden levering og der kan så laves en ny aftale om levering og tid. For alle leverancer gælder transporten frem til adressen på kørebare veje, hvis ikke andet er aftalt. Ved levering til flerfamiliehuse sker levering til porten hvis der er adgang. Kørebare veje betyder en vej der kan klare tyngden og størrelsen af en stor lastbil. Hvis vejen ikke klarer transporten står kunden selv for at hente eller betale for transporten fra servicepoint. Det sker gennem aftale mellem kunden og fragtselskabet. Vi er ikke ansvarlige for ekstra omkostninger ved levering, det står kunden selv for. Så om man nægter modtagelse, eller ikke kan modtage sit gods p.ga. ekstra omkostninger ved leveringen, så får kunden selv står for fuld returfragt tilbage til Tiles Europe AB. Og om man ikke svare tilbage på den respons som enten fragtselskabet eller Tiles Europe AB har gjort for at få kontakt til kunden, så vil godset blive sendt retur til Tiles Europe AB, og kunden står selv for fuld returfragt.Ved modtagelse af godset er det meget vigtigt at man nøje kikker hele pallen igennem for skader inden man kvitterer for varen. Kontrollere at der er den rigtige mængde og hvis der er nogle synlige skader på emballagen eller varen, skal det noteres på fragtseddel før kvittering.
Der sker ingen levering uden kvittering for varen af kunden, eller en person på kundens vegne som er en ansvarlig modtagere. Det betyder at kunden selv svarer for, at der er nogen der modtager leverancen og kvitterer for varen. Ved levering til øer der savner broforbindelse sker leveringen normalt til nærmeste havn med adresse på fastlandet. Der levereres varen og der skal kvitteres for modtagelsen, ellers er leveringen på eget ansvar. Kunden står selv for videre transport til øen. Ekstra fragtomkostninger kan ske til leveringer på øer, og der kan også forekomme ekstra leveringstid til f.eks. Bornholm da leveringen sker efter fragtselskabets leverings policy. – Kunden modtager en e-mail når varen er afleveret til DHL og UPS
– i denne e-mail findes et forsendelsesnummer, der kan anvendes til at følge leverancen.
– DHL og UPS svarer for advisering om at varen køres ud til angiven adresse.
– Kontroller altid varen før kvittering. Hvis varen er beskadiget. Modtag varen, men husk at skrive en anmærkning før underskrift. Der er ikke behov for en detaljeret beskrivelse men der skal være en notering for at skaden skal kunne reguleres. Der skal være en notering om at skaden er opstået før kunden modtaget varen. Vi får samtidig mulighed for at finde grunden til skaden og kan sørge for at det ikke sker igen. Det er også kundens ansvar at begrænse skadens omfatning så vidt som muligt. Hvis skaden opdages vid oppakning (skjult under emballage) skal skaden anmeldes til os senest syv (7) dage efter modtagelsen. Vi skal altid have billedeunderlag for alle de skadede vare, så derfor må varene ikke returneres, sælges, repareres eller kastes ud, uden først at have talt med os. Kontakt os derfor snarest muligt, gennem vores mail, reklamation@tilesrus.se eller via telefonen. Ved godkendt reklamation vil der ske en tilbagebetaling til kundens konto. Om man behøver nye produkter, kan man lave en ny bestilling via vores hjemmeside. Ved savnet gods, skriv en anmærkning før underskrift og kontakt os via vores kundeservice.Reklamation
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtigt brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. om produkterne skulle miste farven, så vil det ikke blive dækket af garantien, da det beregnes som normal slitage. Det er også vigtigt at vide at vi som firma ikke er ansvarlig for vores produkter efter at de er blevet monteret, om der er fejl ved det købte produkter, skal dette meddeles til os inden monteringen. Hvis I har fået defekte eller fejlleverede varer, eller ønsker reklamerer over en vare, vil vi at i kontakter os via e-mail eller telefon og angiver ordrenummer og hvad problemet er, gerne med billeder. Der skal være oprettet en kontakt før varen kan sendes retur.Bemærk. At brændingen kan varierer på fliser og klinker fra forskellige produktioner, så sørg for altid at bestille alt i samme order. Hvis du behøver at komplettere, skal du kontakte vores kundeservice for at sikre, om der findes mere på lager af samme brænding.
Returnering/Fortrydelse
Som privatkunde har du 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, fra den dag hvor du har modtaget dine varer. (Gælder ikke Bestillingsvarer. Bestillingsvarer kan ikke annulleres.) Varen skal returneres i hele kasser og i originalemballage, og kunden står selv for fuld forsendelsesomkostninger tilbage til os. Ved retur får man kun pengene tilbage for selve produktet/produkterne, man får altså ikke fragtomkostningerne refunderet som man har betalt ved sin bestilling, som er 799 kr. Grundet de skader der kan opstå undervejs er det op til kunden at dokumentere og garantere at varen er hel og ren før tilbagelevering. Vedhæft dokumentationen (med digitalkamera) ved kontakt med os og mærk varen med det oprindelige ordrenummer. Vi kommer at kontrollere varen ved tilbagelevering, og eventuelle skader som ikke er fragtskader faktureres afsenderen. Du vil modtage en mail når vi modtager dine varer på vores adresse. Beløbet udbetales ikke kontant, men i stedet laves en elektronisk tilbageførelse af pengene til kontoen hvortil det betalingskort der blev brugt er tilknyttet. Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 bankdage fra vi har modtaget varerne indtil pengene overføres til din konto. Returadressen er: Tiles Europe AB. Galoppgatan 1. 213 77 Malmö /Sverige.