Certifierad Nordisk E-handel
Prisgaranti Tilfredsheds garanti
3-5 Dages levering (lager vare)
Fri fragt Vid ordrer over 4000 kr

Handelsvilkår

Posted on
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusive 25 % moms.Ved hvert køb indgås der en aftale mellem jer, kunden, og TilesRUs. En bekræftelse vil blive sendt til den e-mailadresse der er angivet ved bestilling. Hvis der skulle være en fejl vedrørende pris, leveringstid eller andet forbeholder sig TilesRUs retten at ændre dem når fejlen opdages. Hvis det er så at kunden påvirkes af dette, kommer I at blive kontaktet og informeret, og I har så ret at ændre eller annullere bestillingen. – Tilesrus.dk indgår ikke aftaler med personer under 18 år – Tilesrus.dk forbeholder sig retten at nægte en ordre. Man skal handle på den hjemmeside, som tilhører det land som man er bosat i.-Tilesrus.dk er ikke ansvarlige for skader og/eller misfarvninger der kan opstå ved fejlagtig montering eller fejlagtigt brug af produktet.

Trykfejl

Vi reserverer os for eventuelle trykfejl og informationsfejl, såsom fejl på størrelser, pris eller anden information. Kunden bliver altid informeret hvis der er tale om prisjustering efter at der er lavet en bestilling, og har så retten at ændre eller annullere bestillingen.Hvis det er tale om falske ordre eller andre forsøg på bedrageri, vil det blive rapporteret til politiet.

Køb

Kortbetaling – TilesRUs tilbyder sikker kortbetaling via Payex.Forudbetaling – Ordrebeløbet indbetales forud til TilesRUs bankgiro eller konto, angivet på den faktura der bliver sendt via email. Vi behandler ordren når betaling er registreret. Der sendes en faktura til den angivne e-mailadresse, betalingsdato er angivet på fakturaen. Normalt registreres betaling nogen dage efter indbetaling.Aftalekunde – Efter aftale

Levering

Vi efterstræber en leveringstid på imellem 3-5 arbejdsdage. Ved høj arbejdsbelastning kan længere tid forekomme. Leveringstid er den tid der går fra produktet bliver afsendt fra os til du modtager det. Leveringstiden står DHL/DSV og DbSchenker for. For prøve bestiller gælder at man får et stykke af det produkt som man bestiller ca. 10×10 eller 15×15 beroende på produktet’s originale størrelse.Vi afleverer varen til DHL/ DSV alternativt DbSchenker til levering til angiven adresse.Vi er ikke ansvarlige for eventuelle forsinkelser som skyldes deres arbejde.Ved tunge eller store leverancer kan der kræves hjælp ved aflæsning, da vi ellers KUN LEVERER TIL GADE/HUSDØREN. Der forbeholdes ret at opkræve ekstra omkostninger der kan opstå og de kommer at faktureres kunden efter leverance.Det er vigtigt at kunden planlægger modtagelsen af varen på forhånd. Der findes altid alternativer hvis der er problemer med at modtage varen på hjemadressen. – Forsendelsen kan afhentes på terminal. – Levering kan bestilles til anden adresse, f eks arbejdsplads (hvis arbejdsgiveren er med på det)Levering skal kunne ske indenfor normal arbejdstid, hverdage 07.00-16.00.DbSchenker/DHL/ DSV vil kontakte kunden inden levering og der kan så laves en aftale om leveringsdato og/eller tid. For alle leverancer gælder transport frem til adressen på kørbar vej, hvis ikke andet er aftalt. Ved levering til flerfamiliehuse sker levering til porten hvis der er adgang. Kørbar vej betyder en vej der kan klare tyngden og størrelsen af en stor lastbil. Hvis vejen ikke klarer transporten står kunde selv for at hente eller betale for transport fra servicepoint. Det sker gennem aftale mellem kunden og DHL/DSV.Ved aflæsning anbefaler vi nøje inspektion før kvittering af varen. – Kontrollere at der er den rigtige mængde og hvis der er nogle synlige skader på emballagen eller varen. Det skal noteres på fragtseddel før kvittering.Der sker ingen levering uden kvittering for varen af kunden, eller en person på kundens regning som er en ansvarlig modtagere. Det betyder at kunden selv svarer for at der er nogen der modtager leverancen og kvitterer for varen.Vid leverance til øer der savner broforbindelse sker leverancen normalt til nærmeste havn med adresse på fastlandet. Der leveres varen og kunden står selv for videre transport til øen. Ekstra omkostninger kan ske til levering på øer, også ved fri fragt over 4000 kr. så må kunden selv stå for de ekstra fragt omkostninger der kan forekomme.– Kunden adviseres via e-mail når varen er afleveret til DbSchenker/DHL og DSV – Ved advisering erholdes et forsendelse nummer der kan bruges til at følge leverancen. – DbSchenker/DSV og DHL svarer for advisering om at varen køres ud til angiven adresse. – Kontroller altid varen før kvittering.Hvis varen er beskadiget Modtag varen, men husk at lave en anmærkning før underskrift. Der er ikke behov for en detaljeret beskrivelse men der skal være en notering for at skaden skal kunne reguleres. Der skal være en notering om at skaden opstået før kunden modtaget varen. Vi får samtidig mulighed at spore grunden til skaden og kan sørge for at det ikke sker igen. Det er også kundens ansvar at begrænse skadens omfatning så vidt muligt.Hvis skaden opdages vid oppakning (skjult under emballage) skal skaden meldes til os senest syv (7) arbejdsdage efter modtagelse. Mange gange vil vi inspicere skaden og derfor skal varen ikke returneres, sælges, repareres, eller kastes ud, uden først at have talt med os. Kontakt os derfor snarest muligt, gennem vores kundeservice på hjemmesiden eller via telefon.Savnet gods Skriv en anmærkning før underskrift og kontakte os via vores kundeservice.

Reklamation

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået inden 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler, ikke er opstået som følge af  fejlagtigt brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.Hvis I har fået defekte eller fejlleverede varer, eller ønsker reklamere over en vare, vil vi at I kontakter os via e-mail og angive ordrenummer og problem, gerne med billeder. Der skal være oprettet en kontakt før varen leveres tilbage.

Returnering/Fortrydelse

Som privat kunde har du 14 dages fortrydelsesret ifølge købeloven, fra den dag hvor du har modtaget dine varer. (Gælder ikke Bestillingsvarer. Bestillingsvarer kan ikke anulleres.) Varen skal returneres i hele kasser og i originalemballage, og kunden står selv for fragt omkostningerne tilbage til os.Grundet de skader der kan opstå undervejs er det op til kunden at dokumentere og garantere at varen er hel og ren før tilbagelevering. Vedhæft dokumentationen (med digitalkamera) ved kontakt med os og mærk varen med det oprindelige ordrenummer. Vi kommer at kontrollere varen ved tilbagelevering. Eventuelle skader der ikke er opkommet under fragt faktureres afsenderen.Du vil modtage en mail, når vi modtager dine varer på vores adresse. Beløbet udbetales ikke kontant, men i stedet laves en elektronisk tilbageførelse af pengene til kontoen hvortil det betalingskort der blev brugt er tilknyttet. Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 bankdage fra vi har modtaget varerne indtil pengene overføres til din konto. Returadressen er: Tiles R Us AB. Galoppgatan 1.  213 77 Malmö /Sverige
Top